Zanimljivosti

Kućna radinost Andree Ilakovac iz Velike Kopanice

Bubble Trouble sapuni koji oduševljavaju

Zanimljivosti : Bubble Trouble sapuni koji oduševljavaju

Ručno rađene glicerinske sapune Bubble Trouble u svom obiteljskom domu u Velikoj Kopanici stvara, može se baš tako reći, Andrea Ilakovac.

- Deset i pol godina radila sam u javnobilježničkom uredu u Slavonskom Brodu. Puno mi je vremena odlazilo na putovanje na posao i s posla i nije mi od dana ostalo skoro ništa. Onda se ukazala prilika, slobodno radno mjesto u Kopanici, baš moj posao u struci, diplomirani sam inženjer prehrambene tehnologije, javila sam se i dobila posao. Kako više nisam morala putovati na posao, odjednom mi je ostalo puno slobodnog vremena koje sam počela koristiti za ponovno slušanje mjuze, čitanje, odlaske na koncerte, kazališne predstave. Slučajno sam naišla na najavu radionice za sapune u Đakovu i otišla sam, trajala je dva-tri sata i bilo je super zanimljivo. Odlučila sam sama probati kod kuće, sa svojim kćerima, sedamnaestogodišnjom Norom i petnaestogodišnjom Ritom - priča Andrea kako je sve počelo.

Sapune je izrađivala za prijatelje, obitelj i svima su se jako svidjeli i često su je pitali zašto ih ne prodaje: - Odgovorila sam: pa kako ću prodavati, ne može se to samo tako prodavati. Kod mene sve mora biti po zakonu, tako sam naučila i u svom prethodnom poslu. Onda sam registrirala kućnu radinosti i to par dana prije prvog lockdowna zbog korone. Bila sam utučena, što sad, slijede porezi i sve što moram plaćati, a nemam kamo otići, ni na kakav sajam da pokažem svoje sapune, kome ću prodavati?! To je bilo u ožujku, a već oko Božića dogodila se prava "eksplozija", od posla sam se "ubila", nisam mogla stati koliko sam narudžbi imala, čak nisam ni na društvenim mrežama ništa tada htjela objavljivati, jer što ću ako netko nešto naruči, neću stići napraviti.

Sapune izrađuje u kuhinji, kad ukućani odu spavati

I tako je sve počelo, a za Andreine sapune već se nadaleko čulo. Izrađuje ih u svojoj kuhinji, navečer, kad njeni ukućani odu spavati, pa pojašnjava proces: - Koristim glicerinsku bazu koju topim i obogaćujem biljnim uljima, maceratima i eteričnim uljima, još dodatno i bojama, ali ništa nije testirano na životinjama, sve je vegan friendly i pazim da je sve organskog podrijetla, prirodno i njegujuće. Ne znači da samo otopim bazu i dodam malo boje, neki miris, nego baš biram visokovrijedna eterična ulja, koristim macerate njemačke kamilice, bademovo ulje, avokadovo ulje, eterična ulja eukaliptusa, prave lavande, slatke naranče. To me opušta i ispunjava, a obavezno je glazba u podlozi, Drugi program Hrvatskog radija mi je omiljena stanica.

Vše u tiskanom izdanju Posavske Hrvatske!

- Depresija je kada tri mjeseca čekaš da ti 15 minuta bude bolje. Depresija je razmišljanje kako bi svijet bio bolje mjesto bez tebe i kako bi ti bio sretniji bez svijeta – rečenice su kojima je ...

Ivan Ilišević profesor je geografije i povijesti i radi u Osnovnoj školi „Đuro Pilar” u Slavonskom Brodu, a u slobodno vrijeme izrađuje slavonske kožuške s ogledalima, čime je na neki nači ...

Šezdesetero mladih članova Folklornog ansambla Broda osnovnoškolske dobi (škola tambure, tamburaški sastav, stariji dječji ansambl i pripremni ansambl) u pratnji šestero odraslih članova FAB-a u ponedjeljak su doživjeli izlet u glavni grad Hrvatske koji će pamtiti cijeloga života

- Kao djevojka sam si izrađivala nakit i voljela sam praviti ukrase, ali kad sam se udala i rodila troje djece to je ostalo malo po strani. Djeca su malo porasla, pa sam se ponovno tome više posvetila ...

Ručno od drveta izrađuje šamlice, daske za mijesiti tijesto, podmetače, razne stalke

Brođanka Tajana Jurišić-Taya ponovno je dobila nagradu na Etno reviji frizura i kreacija u Vinkovcima, koju je 4. lipnja, organizirao Kulturni centar Gatalinka. Ove je godine na reviji prezentac ...

Brođanka Mira Turković već nekoliko godina posjećuje tečajeve ikonopisa, a čak je dva semestra ikonopisa pohađala u Lavovu u Ukrajini.- Moja baka Anastazija je sa šest godina došla u Hrvatsku iz Ukraj ...

Uzlijetanje i slijetanje na zaleđeno jezero, letenje u zračnim valovima uz kisik, temperature do -30 stupnjeva Celzijevih, sidrenje jedrilica u ledu... nije to opis izvanredne situacije već uvjeta let ...

Kada smo prije dvije godine u Posavskoj Hrvatskoj predstavili kućnu radinost Milice Marjanović, koja izrađuje krpene lutke, rekla je kako joj je želja izrađivati waldorfske lutke, te istražuje i prouč ...

Izlog ljekarne kod Male crkve osvojio je drugo mjesto u akciji Turističke zajednice grada Slavonskog Broda, u izboru najljepše uređenih izloga u blagdansko vrijeme. No, sigurno ste zamijetili da je ov ...

Marinela Princip iz Sibinja obrt za nakit pod nazivom „Handmade by Mari” otvorila je u srpnju ove godine.- Krajem 2018. godine dijagnosticirana mi je multipla skleroza i nakon prvotnog šok ...

- Mi smo mama i kći, Đurđica i Vedrana, vama poznatije kao Dada i Dunda. Mi smo velike kreativke i apsolutno sve same radimo, jer ovo nije posao, ovo je život, ostvarenje snova i nešto najljepše što t ...

Ljubav prema igli, koncu i šivanju

- Ove godine mi, moram priznati, nije cvijeće baš tako lijepo, prošle godine je bilo bolje - govori nam vlasnica najljepšeg prozora u Slavonskom Brodu Martina Jerković dok se divimo njenim rascvjetali ...

Ne šiju kecelje samo od kupljenog materijala, nego i recikliraju

Dvije godine trajala je tuga svih onih koji vole masovna okupljanja motociklista, ali i svih drugih kojima ne pada na pamet sjesti na dva kotača, a slavonskobrodske moto susrete željno očekuju. Korona ...

Uspješno prezentiranje slavonske tradicije i prikupljanje sredstava za tradicionalne donacijske akcije