Od stanovnika duž prometnice Podvinje-Podcrkavlje se očekuje iznimno strpljenje kao i od vozača koji su se ljutili kada je promet bio zaustavljen i zamjerali organizatorima da su to mogli daleko bolje preusmjeravati. Jedino se od radnika bespogovorno očekuje da i prije roka, a to znači prije prosinca, završe 5,9 km suvremene prometnice, koja je ujedno ulica kroz Podvinje, s odvojkom prema Tomici, i dalje kroz Rastušje, Grabarje i konačno Podcrkavlje. Od radnika se očekuje da imaju i razumijevanja za sve koji im bez prestanka prolaze gradilištem i ometaju rad. Podsjetimo da je modernizacija prometnice počela u siječnju, da će s 5 metara biti proširena na 7,10 metara, te da će investitor Hrvatske ceste uz pomoć zajma Europske investicijske banke osigurati u jedankim dijelovima 45 milijuna kuna. Glavni izvođasč je Osijek-Koteks a glavni podizvoditelj brodska tvrtka Cestar. Nenad Čer, odgovorna osoba u Hrvatskim cestama za radove kaže da idu iznimno dobro, i očekuje da će biti okončan prije prosinca, koji je ugovoreni rok. Načelnik Općine Podcrkavlja Miroslav Jarić zbog ovog opsežnog posla kojim će biti potpuno rekonstruirana prometnica, regulirana odvodnja oborinskih voda i kanalizacijskog sustava, ugibališta za autobuse, nadstrešnice... misli da ćemo dovršenjem ovoga posla dobiti najljepši ulaz u Slavonski Brod! Stanovnici su strpljivi, znatiželjni i stalno prate što se radi a pročelnik
Mišo Hip u Općini Podcrkavlje, iako kaže da dobro surađuju s investitorom, čeka pismenu garanciju da će Ulica hrvatskih branitelja u Tomici (duga je 400 metara) biti također sanirana, jer nije projektirana (platili su je porezni obveznici) za teške kamione. Promet je za vrijeme građevinskih radova u suradnji sa ŽUC-om i Policijom reguliran, ali se teški kamioni ne obaziru nego voze gradilištem, ometaju posao i nerijetko prave cestarima dodatni posao, tjerajući ih da po nekoliko puta rade jedno te isto. Uništene zelene površine obilaze procjenjitelji i stanovnicima se uredno nadoknađuje šteta.
Cestari su kako je i najavljeno "napali" cestu na više dijelova a u cijeloj priči za sada je najveći dobitnik Podvinje, koje umjesto nepreglednog i iznimno opasnog križanja ima kružni tok kojemu za sada jedino manjka cvijeće i uređeno zelenilo.