- Ponukani interesom sudionika prijašnjih radionica odlučili smo organizirati radionicu prodajnih vještina, kako u današnja vremena prodati sebe, svoju uslugu i proizvod i kako standardizirati tu uslugu. Obrtnicima je teško izaći iz okvira i razmišljati kako usluga može biti još drugačija, još bolja, još kvalitetnija. S obzirom na situacije u kojima se nalazimo, dosta je to osjetljivo i često obrtnici idu u krajnosti – u anksioznost, strah, zabrinutost, veliku brigu što će biti s opstankom poslovanja. Strahovi su, s obzirom na poskupljenja, donekle i utemeljeni, ali često su i pretjerani i neutemeljeni. Stoga želimo poslovnim savjetovanjem beauty industriju, kojom se bavimo, navesti da pozitivno razmišljaju. Upravo je svrha beauty industrije u kojoj rade uljepšati i usrećiti ljude što možda malo apsurdno zvuči u ovim vremenima, međutim mislimo da je to apsolutno jedina šansa. Manji postotak obrtnika, koji su jako fokusirani da hoće učiniti puno za svoje poslovanje, za zaposlenike, za sebe, nekad i dodatno investirati novac, svakako želi dodatno investirati vrijeme, trud i zalaganje. Cilj nam je potaknuti ih da da budu kreativniji, da stvore malo viši standard, da standard koji imaju zadrže i ne spuštaju kvalitetu svoje usluge, dapače, da ju podignu – pojasnila je svrhu radionice prodajnih vještina, organiziranu 14. rujna u Obrtničkoj komori Brodsko-posavske županije, Ivana Mišić Lokar iz SVIM tima.
Napomenula je da ljudi koji sebi daju priliku, ne fokusiraju se na strah, na vijesti, na vanjsku situaciju, nego unutra na svoju situaciju poslovanja, ekipiraju svoj tim, imaju odlične rezultate. Prvi preduvjet je, navodi, svjesnost o kvaliteti i značaju onoga što nude, a upravo ih ovakvim radionicama nastoje potaknuti da se fokusiraju na ono u čemu su odlični, što će na kraju prepoznati i korisnici usluga.
(Više u tiskanom izdanju Posavske Hrvatske)