Radionicu „Kako prodati sebe, uslugu i svoj proizvod” Obrtnička komora Brodsko-posavske županije organizirala je 5. lipnja u sklopu projekta „Edukacija kao dio poslovnog uspjeha 2023.", koji se sufinancira sredstvima Brodsko-posavske županije.
Ovu radionicu prodajnih vještina vodila je Sanja Varlaj, poslovni konzultant SVIM tima: - Kako predstaviti sebe na sve moguće načine, sebe u smislu osobe, bilo da se radi o vlasniku obrta ili zaposlenicima koji rade u prodaji pa su u kontaktu s potencijalnim klijentima, kupcima ili ostalim poslovnim partnerima, ali isto tako i predstaviti svoju tvrtku, svoj obrt je tema o kojoj pričamo i vježbamo na ovoj radionici. Prodaja nije ništa drugo nego predstavljanje, savjetovanje, davanje dovoljno informacija agentu, kupcu, poslovnom partneru kako bi on mogao donijeti oduku je li to za njega ili nije.
Istaknula je da je osim toga što se nastoji da klijent postane i ostane kupac, jako važno imati pozitivan stav prema potencijalnim klijentima, kojim god se biznisom bavili, da ostanemo profesionalni i ako se u datom trenutku neki potencijalni klijent ne odluči odmah kupiti naš proizvod, uzeti našu uslugu: - Iz iskustva znamo da često kupac, klijent osjeti razočaranje kod onoga tko mu je ponudio proizvod, uslugu, ako se ne odluči na kupnju, svejedno radi li se o maloprodaji ili veleprodaji. To stvara nelagodu kod potencijalnog klijenta koji je eventualno nešto odbio iako na to ima pravo. Stoga je jako važno osvijestiti tu neverbalnu komunikaciju koju dajemo i pokušati ne dati takav dojam. Ako ostanemo do kraja profesionalni i kažemo klijentu: „ U redu, razmislite. Uvijek smo tu za vas, za vaša pitanja!”, ustvari ostavljamo otvorena vrata i puno bolji dojam da nas netko preporučuje dalje iako sam možda nije kupio naš proizvod, uslugu.
(Više u tiskanom izdanju Posavske Hrvatske)