Iako nas visoke temperature (pa i vremenske nepogode) uvjeravaju u suprotno, ljetu je kraj. Turistička sezona završava, zbrajaju se i oduzimaju rezultati, šokirani (polu)influenceri i dalje na društvenim mrežama objavljuju uredno dobivene račune u ugostiteljskim objektima, nakon što su ostali "iznenadjeni i uvredjeni" visokom cijenom koja je, gle čuda, navedena i u cjeniku. Usto, nova valuta hrvatskim je građanima donijela puno novosti; zbunjujuću spoznaju da je kovanica kovanica, ali da dva eura ipak vrijede puno više od dvije kune, namete i prireze koji su se debelo zaokružili na veće iznose te inflaciju zbog koje su rajčica i pašteta „za na more” ponovno stekle davno izgubljenu slavu među domaćim turistima. Dobar dio iznajmljivača privatnih smještaja početkom sezone povisio je cijene smještajnih jedinica za prosječnih trideset, neki čak i do 50 posto, što im se obilo o glavu, pa su usred sezone spuštali cijene last minute aranžmana.
(Više u tiskanom izdanju Posavske Hrvatske)