Podaci Hrvatske gospodarske komore govore da su u prosincu 2019. godine hrvatski građani potrošili gotovo 16 milijardi kuna, što je milijardu kuna više nego u istom razdoblju 2018. godine
Čini li vam se nekada kad počnu sniženja da su neke trgovine pune kolekcija iz nekog prijašnjeg doba, kao da je na policama roba koja stoji u skadištu godinama? Upravo takav dojam stekla sam prošloga tjedna u nekim trgovinama u šoping centrima. Nije ni sva zimska kolekcija snižena nego samo nešto i to po 20 i 30 posto. Istina je da su tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana bile strašne gužve po trgovinama, pa je možda dosta toga i prodano, a ima i trgovinama koji su aktualnu zimsku kolekciju snizili i 50 posto. I podaci Hrvatske gospodarske komore govore da su u prosincu 2019. godine hrvatski građani potrošili gotovo 16 milijardi kuna, što je milijardu kuna više nego u istom razdoblju 2018. godine.
Prema Pravilniku o uvjetima i načinu provođenja sezonskog sniženja, donesenom krajem 2015. godine, zimsko sezonsko sniženje započinje od 27. prosinca. Sezonsko sniženje može trajati najdulje 60 dana, a ukoliko trgovci u razdoblju određenom za sezonsko sniženje ne prodaju sve snižene proizvode, mogu nastaviti s prodajom po sniženoj cijeni sve do isteka zaliha, s time da takvu prodaju nije dopušteno oglašavati kao sezonsko sniženje. Zakon kao posebne oblike prodaje, uz sezonska sniženja, spominje i akcijsku prodaju, rasprodaju, prodaju proizvoda s greškom i proizvoda kojima istječe rok uporabe. Prije pravih sezonskih sniženja, trgovci mogu prodavati svoju robu i izvan zadanih termina uz određene popuste. Podaci govore i da sedamdeset posto Hrvata kupuje na sniženjima, a procijenjeno je da je svaki treći proizvod kupljen na sniženju.
Izlozi u gradu oblijepljeni su porukama o sniženju, popustima, pa smo provjerili što je i koliko sniženo.
(Više u tiskanom izdanju Posavske Hrvatske)