Turistička zajednica Brodsko-posavske županije bila je ove srijede domaćin turističkim agencijama Hrvatske tijekom njihovog trodnevnog obilaska i upoznavanju turističkih atrakcija u pet slavonskih županija u vremenu od 25. do 28. svibnja. Turistički prostor istočne Hrvatske, koji obuhvaća pet slavonskih županija, Osječko-baranjsku, Brodsko-posavsku, Požeško-slavonsku, Vukovarsko-srijemsku i Virovitičko-podravsku, zajednički se promovira pod brendom "Slavonija" i obogaćen je s nekoliko novih turističkih sadržaja, te je turističkim agencijama predstavljena nova turistička ponuda za boravak u prirodi, ruralnom prostoru i eno gastronomiji. Ovo tematsko studijsko putovanje organizirale su Hrvatska turistička zajednica i regionalne turističke zajednice klastera Slavonija. Pedstavnici 17 turističkih agencija u Novoj Gradiški razgledali su Slavonski dućan uz degustaciju eno gastro ponude kao i kupovinu široke palete tradicijskih suvenira. U Brodskom Stupniku su obišli vinariju Stupnički dvori gdje im je priređeno panoramsko razgledavanje vinograda, te razgledavanje podruma pjenušca u hotelu uz degustaciju. Posjet Brodsko-posavskoj županiji završili su na Ranču Ramarin gdje su također degustirali domaća vina u vinskom podrumu, a predstavljena im je bogata ponuda i mogućnost odmora u prirodi.
- Vjerujemo da se pozitivni pomaci u turističkim kretanjima mogu početi ostvarivati korištenjem domaćih resursa te Slavoniju vidimo kao novu priliku svima u turističkom sektoru - istaknula je direktorica Turističke zajednice Brodsko-posavske županije Ružica Vidaković.