U sklopu Brodskog glazbenog ljeta sugrađanima je mladi kontrabasist i skladatelj Tin Džaferović sa svojim kvartetom predstavio svoj autorski album
Brođanin Tin Džaferović, koji se nakon srednje škole u rodnom gradu otputio na glazbeno školovanje u Beč, vratio se 10. srpnja na Brodsko glazbeno ljeto kao kompletan glazbeni umjetnik, vrstan jazz kontrabasist i skladatelj, kako bi sa svojim kvartetom (Nikola Vuković na trubi, na gitari umjesto ozlijeđenog Domagoja Leljaka Luka Čapeta, na bubnjevima i preparacijama Borko Rupena i Tin na kontrabasu) predstavio svoj autorski album Music for Standing / Music for Kneeling (Glazba za stajanje / glazba za klečanje) snimljen lani, a koji bi trebao biti objavljen ove godine. Setom od osam skladbi koji je otvorio Tinov Travel Triptych, na koji se naslonio Nikolin Blues or not, te opet Tinov Feasting (Blagovanje) posvećen ocu Đuliju u neka lijena ljetna nedjeljna popodneva, sve do Frankenthala posvećenoga djedu koji je radio u tom njemačkom gradu, koncert je zaključio Meandar s mišlju na Julija Knifera i na kraju, ponovno inspiriran nekim starim vesternima, Rancho Mirage. Ova glazba kao da ima dvije strane, s jedne je duboko uronjena u duševno i duhovno, u sjećanja i osjećanja, a s druge kao da se budi i uživa svim osjetilima. U jedno trenutku ritam je jasan, razumljiv, u drugom se rastače i spaja na neočekivan način, prenoseći nam misao i poruku. Jazz nije uvijek ni jasan ni razumljiv, njega treba osjetiti i iskusiti, a Tin Džaferović sa svojim kvartetom uspješno te osjećaje i misli prenosi publici.
Kako je već nastupao na Brodskom glazbenom ljetu (prije pet godina, primjerice, s Jazz ansamblom Swingwagon), zanimljivo je bilo čuti ovaj program u kojem se predstavlja kao kompletan autor i izvođač, doživjeti njegovo sazrijevanje kroz glazbu i promišljanje, ali i vidjeti ga na pozornici. Vjerujemo da će sve to biti vidljivo i kada izađe album Music for Standing / Music for Kneeling, popraćen knjižicom s popratnim tekstovima i ilustracijama prof. art. Zlatka Kozine.