Slušatelji nisu krili svoj užitak i goste su na kraju ovog zahtjevnog ali za slušanje potpuno pitkog i uzbudljivog koncerta, nagradili zasluženim pljeskom
Troje vrsnih i mladih hrvatskih glazbenika (svi troje u tridesetim godinama) iza kojih stoji zavidna karijera u hrvatskim i međunarodnim okvirima, zadivilo je u srijedu uvečer posjetitelje u dvorani Glazbene škole Slavonski Brod. Sve troje slavonskobrodska glazbena javnost poznaje otprije, pa ne čudi da su se i ovom programu odazvali u velikom broju. Riječanin Marco Graziani, violinist, gostovao je ovdje nedavno u sklopu ansambla Acoustic Project Strings, a prije tri godine i s pijanisticom Anom Dadić. Zagrepčanina Smiljana Mrčelu slušali smo i sa Zagrebačkim solistima prije 7-8 godina. Brođanku Anu Dadić slušamo bez prestanka od njenih pijanističkih početaka i uvijek jednako uživamo, prateći ju i kao pijanisticu i kao flautisticu, a nadamo se doskora i kao vokalnog solista. Ipak, koncert koji su priredili ove srijede donio je nova iznenađenja i nove užitke ne samo u besprijekornoj nego i proživljenoj interpretaciji odabranih skladbi. Klavirski trio: Marco Graziani na violini, Smiljan Mrčela na violončelu i Ana Dadić na klaviru, povezuje školovanje te pedagoško djelovanje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, ali i nešto puno više: onaj osjećaj za glazbu, za umjetničko čitanje, doživljaj i izvođenje skladbe. Funkcioniraju kao jedno tijelo, tako da ni zahtjevne kompozicije (barem se slušatelju čini) ne predstavljaju problem. Za uvod su izabrali Beethovenov „revolucionarni” četverostavačni Klavirski trio u c-molu, op 1 br 3., program su završili Klavirskim triom u d-molu, op. 49 br 1 F. Mendelssohna, a između ova dva djela svjetskih glazbenih velikana umetnuli su jednako intrigantno djelo hrvatskoga autora, pjevnu, ali ne i banalnu Baladu za klavirski trio Rudolfa Matza.
(više u tiskanom izdanju Posavske Hrvatske)