Za sve željne njege kose i kože kakvu dobivaju u salonima u Ulici Petra Krešimira IV 48 otvoren je "Magic cosmetics", trgovina kozmetičkim i toaletnim proizvodima. U tom će obrtu klijenti naći proizvode brendova Moroccanoil, Kay Pro, Red cherry lashes, Macadamia, Cleopatra te Proraso, a za pružanje kvalitetnih brendiranih artikala brine se vlasnica trgovine Ana Jeleč.
- Kroz posao sam primjećivala što nedostaje i što se traži među klijentima. Odlučila sam iskoristiti državne poticaje za mlade i otvoriti obrt. U međuvremenu sam dobila priliku postati glavni uvoznik za Hrvatsku Doreme pigmenta za japansko iscrtavanje obrva, a zaštitno lice za njega je Ksenija Karabegović koja ga koristi u svom radu. U otvaranju i promociji obrta pomogle su mi, između ostalog, i društvene mreže; objavom fotografija sam klijente pripremala za skorašnje otvorenje i dobivala poruke podrške i ohrabrenja. Zasad sam zadovoljna - kaže Ana, po zanimanju ekološki tehničar, koja je zbog nedostatka posla u struci radila kao trgovac, prodavač u kiosku te u specijaliziranoj trgovini za frizerske i i kozmetičke proizvode.
- Uvijek sam govorila: "Da mi je otvoriti nešto svoje, ja bih to radila puno bolje nego netko drugi. Volim raditi s ljudima, dosta sam komunikativna i pristupačna, pa mislim da je i to dobro u ovom poslu. Do početka ove godine radila sam u jednoj trgovini, a onda rekla obitelji da bih htjela otvoriti nešto svoje i rekli su mi: "Zašto ne? I mi ćemo ti pomoći, a imaš i poticaj za zapošljavanje". Od 31. prosinca do otvorenja u ožujku nisam imala predaha zbog papirologije. Da sam znala koliko će toga biti sigurno bih još jednom razmislila - priča Ana, ali i dodaje: - Knjigovođa mi je rekla da dugo nije imala tako upornog klijenta koji je sve sam obavljao i time me još više motivirala. Tad sam vidjela koliko to zaista želim. Rekla sam si "Idem u to, pa kako god bude". Znam da sam ponudila kvalitetne proizvode i preporučene pristupačne cijene. Imam još svakakvih ideja, samo da trgovina zaživi i opstane. Ne bih još znala reći isplati li se biti poduzetan; kažu da mora proći jedan Božić i jedan Uskrs da vidite na čemu ste.
Ana neprestano ulaže u trgovinu narudžbama novih proizvoda i poboljšanjima prostora jer, ističe, ne voli da su joj police prazne. Voli svoj posao, kao i postignuća jer biti glavnim uvoznikom za artikle kojima se koriste profesionalni kozmetičari nije mala stvar. Konkurencije nema zato što se proizvodi u Magic cosmeticsu ne mogu naći u Bipi i DM-u, a i sama je pazila da joj se ponuda razlikuje od onih kakve imaju slične trgovine. Dodatni vjetar u leđa su joj suradnja i poznanstva s vlasnicima frizerskih te kozmetičkih salona jer međusobno si šalju klijente, a Ana uvažava i njihova mišljenja o proizvodima. Njene savjete slušaju klijentice kojima je potrebna njega kose, ali nisu sigurne što bi trebale koristiti i one koje pak traže određene šampone i regeneratore. I muškarci koji nose brade ulažu u svoj izgled, pa je tako za njih u trgovini odvojen kutak u kojem mogu naći proizvode kakvi se inače koriste u brijačnicama. Preporuke za Aninu trgovinu nastaju u salonima, na društvenim mrežama i putuju "od usta do usta", a već se stvorila i grupa stalnih kupaca koji znaju da će ondje naći proizvode na biljnoj bazi, bez sulfata i parebena. No i oni, savjetuje Ana, trebaju znati da s njegom kose i kože treba biti strpljiv: - Ne možete očekivati da će od jednog pranja kose ili jedne litre šampona kosa odmah postati bolja. Svoju kosu, primjerice, tretiram njegujućim maskama dvije godine s obzirom na to da je godinama bila tretirana hidrogenom. Najzadovoljnija sam prirodnim izgledom jer prirodno je najljepše i to trebamo njegovati.
Uporna u svemu i s pregršt planova Ana se nada i daljnjim uspjesima trgovine jer, kaže, "pokupiti se i otići" posljednja joj je opcija s obzirom na to da je vezana za obitelj i nije osoba koja bi mogla samo tako sve ostaviti.