Graditeljstvo

PODVOŽNJAKOM ĆE SE RASTERETITI PROMET

Osječka ulica – idejni projekt završen

Datum objave: 20.11.2009.
Posavska hrvatska, Slavonski Brod

Prometom najzagušenija slavonskobrodska ulica sigurno je Osječka, a to potvrđuje i podatak da dnevno tom ulicom prosječno prođe 14.679 vozila. Promet dodatno otežava pružni prijelaz. Rješenje toga problema jedno je od prioritetnih pa ga i sve političke stranke redovno ističu u predizbornim kampanjama, ali rješenje se tek počelo nazirati posljednje dvije godine kako je ona prekategorizirana u državnu.

Projektnu dokumentaciju za Osječku ulicu radi Institut građevinarstva Hrvatske u Osijeku, od kojih smo dobili iscrpnu informaciju o novom rješenju prometa u Osječkoj ulici.

Kružni tok kod mosta na Glogovici

Idejnim projektom koji je završen i koji će sljedeći tjedan biti upućen u Ministarstvo obuhvaćena je Osječka ulica u dijelu od mosta na potoku Glogovica do križanja s Mostarskom ulicom. Križanje sa željezničkom prugom riješeno je deniveliranjem, projektiranjem podvožnjaka ispod pruge koji će imati dvije trake, a spuštanje u podvožnjak počinje kod Ulice Ernesta Račkog. U gornjoj razini, paralelno s Osječkom ulicom bit će izgrađena cesta s jedne i druge strane koje će biti pristupne svim stanarima i lokalnom će stanovništvu omogućavati da preko tih paralelnih cesta dođu u podvožnjak.

Izgradnjom podvožnjaka promet preko željezničke pruge na tom dijelu bit će zatvoren, više nema križanja s cestom, pa neće biti ni brklje te je planiralo postavljanje ograde i zaštite od buke. Pješački i biciklistički promet ostaje na postojećem terenu, ali kako više nema prijelaza preko pruge za pješake i bickliste je planiran pothodnik.

Na početku Osječke ulice kod mosta na Glogovici planiran je kružni tok na križanju s Naseljem Andrije Hebranga. Time će se omogućiti promet u svim smjerovima vozilima koja se uključuju s jednosmjerne paralelne ceste uz podvožnjak i obrnuto vozilima koja s Osječke ulice trebaju skrenuti u jednosmjernu paralelnu cestu uz podvožnjak jer nema prostora za lijeve skretače.

Projektna dokumentacija gotova do lipnja

Prema riječima Tomislava Pekanovića, voditelja projekta, idejni projekt je sljedeći tjedan u Ministarstvu nakon čega slijedi loakcijska dozvola koja se čeka otprilike dva mjeseca, a zatim je na redu glavni projekt. Paralelno s tim radit će se i na dobivanju građevinske dozvole, te očekuju da bi do lipnja sljedeće godine sve trebalo biti gotovo, što je u skladu s rokom od 15 mjeseci koji je IGH i dobio za izradu projektne dokumentacije. Kako na ovom dijelu neće biti potrebno rušiti kuće, neće biti ni otkupa, daljnji tijek je raspisivanje natječaja za izvođača radova, a projekt Osječke ulice planira se u svoti od oko 50 milijuna kuna.

Za vrijeme izvođenja radova planirana je i privremena regulacija prometa. Većina vozila koja dolaze u grad s istoka i s autoceste bit će usmjerena Sjevernom veznom cestom na Kumičićevu ulicu, a oni koji krenu Osječkom ulicom bit će usmjereni na Aleju Miroslava Krleže sve do Budakove ulice. Na prijedlog Odjela prometne policije PU brodsko-posavske u privremenu regulaciju prometa uvršten je i cestovni prijelaz preko željezničke pruge koji povezuje Demetrovu ulicu i Ulicu Ivana Gorana Kovačića kako bi se rasteretio promet Gupčevom.

M. Kovačević

Ostale novosti

8.4.2016.Posljednji radovi

12.2.2016.Autobusi (ne) smiju na nasip

11.12.2015.Deset metara ispod pruge

20.2.2015.Sporna kuća još spornija

21.11.2014.Podvožnjak u Osječkoj i kružni tok u Gupčevoj

17.10.2014.Poništeno izvlaštenje kuće!

26.9.2014.Hrvatske ceste: "Nismo stranka u postupku!"

1.8.2014.Podvožnjak zvan čežnja

26.7.2013. Obnova prometnica za 13 milijuna kuna

31.5.2013.Najsuvremenija tehnologija

13.4.2012.U poliklinici cjelodnevni rad specijalističkih ambulanti

11.11.2011.POSLJEDICE NELEGALIZACIJE SNOSIT ĆE NAŠA DJECA

7.1.2011.NAKNADE OD NEKOLIKO TISUĆA DO BESPLATNIH

19.3.2010.HOĆEMO LI OSTATI BEZ NOVCA IZ IPA FONDA, ALI I ONOG IZ DRŽAVNE BLAGAJNE?

12.2.2010.SLAVONSKI BROD- VELEUČILIŠNI GRAD

26.11.2009.RADOVI IDU PREMA PLANU

13.11.2009.Svačićeva ulica na čekanju još godinu dana

11.4.2008.NAJVEĆI DOBITNIK PODVINJE

14.3.2008.PONOVNO NA JAVNU RASPRAVU

7.3.2008.Kako su se povećana stanogradnja i rast kamata odrazili na tržište nekretnina

7.3.2008.Prva brodska avenija na čekanju

29.2.2008.Bez prostornog plana nema ni muzejskoga postava

22.2.2008.Prvi pravi brodski rotor!?

15.2.2008.Stanje redovno - ništa se ne radi

11.1.2008.DOZVOLE ZA GRADNJU SADA IZDAJU GRADOVI I ŽUPANIJE

16.11.2007.SLAVONIKU OTVORIO PREMIJER IVO SANADER

26.10.2007.Sada - umjetna trava i klizalište, slijedi - bazen!

21.9.2007.NAORUŽAJTE SE STRPLJENJEM I ČEKAJTE

16.6.2007.Za regionalni vodovod Davor - 16 milijuna eura

2.4.2007.ISTEKLA POLOVICA OBEĆANOG ROKA, A OD RADOVA GOTOVO NIŠTA

2.2.2007.OBI CENTAR IPAK SAGRAĐEN BEZ DOZVOLE

11.1.2007.TEŽIH POSLJEDICA ZA SADA NEMA

10.11.2006.Slučaj Korčula

28.9.2006.KONAČNO RASPLET!

1.9.2006.NOVI PROSTORNI PLAN - RJEŠENJE PROBLEMA

1.9.2006.TKO ODREĐUJE RAZVOJ GRADA - INVESTITORI, STRUKA, POLITIČARI ILI INTERESI

25.8.2006.POČELA SANACIJA KORZA

18.8.2006.JEDAN ZAHTJEV ODBIJEN, DRUGI PODNESEN

11.8.2006.Ministarstvo ruši sportske terene uz autocestu

26.7.2006.UBRZANIM RADOVIMA POPRAVLJA SE ONO ŠTO JE GODINAMA PROPUŠTENO

27.6.2006.Radovi prije roka, HAC iznimno zadovoljan