Graditeljstvo

NAORUŽAJTE SE STRPLJENJEM I ČEKAJTE

Prijelaz u Osječkoj od 20. do 25. rujna više sati zatvoren

Datum objave: 21.9.2007.
Posavska hrvatska, Slavonski Brod

Povremeno, prema potrebi političke stranke "pale" birače, provjereno uz pomoć željezničko - cestovnog prijelaza u Osječkoj ulici. Oni koji dnevno gube vrijeme i živce čekajući dizanje brklje, a takvih je 30 tisuća vozača, s pozornošću prate i ne mogu dočekati konačno rješenje. U predizborno vrijeme prijelaz je bio u više programa političkih stranaka a do danas je sve ostalo na obećanjima. Nažalost gužva u Osječkoj odražava se na cijeli brodski pomet, što je najvidljivije od jučer kada je prijelaz zatvoren u dva navrata po 12 sati (20. i 24. rujna) i po 6 sati (21. i 25. rujna). Sve ono što ne "proguta" Osječka, kako god bila usporena, nađe se u ostalim ulicama, pa je ovorujanska brodska prometna gužva poput velegradske. Nerijetko se s jednog kraja Broda na drugi doslovce putuje, pri čemu su zastoji i zagušenja najnormalniji i očekivani.

Na vijest o Osječkom prijelazu koji će postati slijepa ulica ili o rješenju /pothodnik ili most/ za koje treba oko 20 milijuna kuna, uz sufinanciranje HŽ sa 6 ili 7 milijuna kuna, zatražili smo tumačenje i Marka Milića, s HŽ-a, koji je i županijski vijećnik. Ponovio je znano da za svaki graditeljski zahvat treba dozvola, a prije toga mjesto u planskim dokumentima. Zato je na potezu Grad Brod koji bi trebao javno reći za koje je rješenje a onda će HŽ sufinancirati takav program. Prema riječima Marka Milića HŽ je već s gradom Brodom potrošio određena sredstva na ime ovog prijelaza. Na javnoj raspravi koja je trajala od 18. lipnja do 2. srpnja planira se izgradnja ceste i podvožnjaka, zapadno od Glogovice, pored Poduzeća za ceste.

Do rješenja, kojega brodski vozači neće tako brzo dočekati, najbolji im je savjet zaobilazite Osječku, naoružajte se strpljenjem i naučite red vožnje i ciljajte u vrijeme kada je brklja dignuta. K. Bognar

K. Bognar

Ostale novosti

8.4.2016.Posljednji radovi

12.2.2016.Autobusi (ne) smiju na nasip

11.12.2015.Deset metara ispod pruge

20.2.2015.Sporna kuća još spornija

21.11.2014.Podvožnjak u Osječkoj i kružni tok u Gupčevoj

17.10.2014.Poništeno izvlaštenje kuće!

26.9.2014.Hrvatske ceste: "Nismo stranka u postupku!"

1.8.2014.Podvožnjak zvan čežnja

26.7.2013. Obnova prometnica za 13 milijuna kuna

31.5.2013.Najsuvremenija tehnologija

13.4.2012.U poliklinici cjelodnevni rad specijalističkih ambulanti

11.11.2011.POSLJEDICE NELEGALIZACIJE SNOSIT ĆE NAŠA DJECA

7.1.2011.NAKNADE OD NEKOLIKO TISUĆA DO BESPLATNIH

19.3.2010.HOĆEMO LI OSTATI BEZ NOVCA IZ IPA FONDA, ALI I ONOG IZ DRŽAVNE BLAGAJNE?

12.2.2010.SLAVONSKI BROD- VELEUČILIŠNI GRAD

26.11.2009.RADOVI IDU PREMA PLANU

20.11.2009.PODVOŽNJAKOM ĆE SE RASTERETITI PROMET

13.11.2009.Svačićeva ulica na čekanju još godinu dana

11.4.2008.NAJVEĆI DOBITNIK PODVINJE

14.3.2008.PONOVNO NA JAVNU RASPRAVU

7.3.2008.Kako su se povećana stanogradnja i rast kamata odrazili na tržište nekretnina

7.3.2008.Prva brodska avenija na čekanju

29.2.2008.Bez prostornog plana nema ni muzejskoga postava

22.2.2008.Prvi pravi brodski rotor!?

15.2.2008.Stanje redovno - ništa se ne radi

11.1.2008.DOZVOLE ZA GRADNJU SADA IZDAJU GRADOVI I ŽUPANIJE

16.11.2007.SLAVONIKU OTVORIO PREMIJER IVO SANADER

26.10.2007.Sada - umjetna trava i klizalište, slijedi - bazen!

16.6.2007.Za regionalni vodovod Davor - 16 milijuna eura

2.4.2007.ISTEKLA POLOVICA OBEĆANOG ROKA, A OD RADOVA GOTOVO NIŠTA

2.2.2007.OBI CENTAR IPAK SAGRAĐEN BEZ DOZVOLE

11.1.2007.TEŽIH POSLJEDICA ZA SADA NEMA

10.11.2006.Slučaj Korčula

28.9.2006.KONAČNO RASPLET!

1.9.2006.NOVI PROSTORNI PLAN - RJEŠENJE PROBLEMA

1.9.2006.TKO ODREĐUJE RAZVOJ GRADA - INVESTITORI, STRUKA, POLITIČARI ILI INTERESI

25.8.2006.POČELA SANACIJA KORZA

18.8.2006.JEDAN ZAHTJEV ODBIJEN, DRUGI PODNESEN

11.8.2006.Ministarstvo ruši sportske terene uz autocestu

26.7.2006.UBRZANIM RADOVIMA POPRAVLJA SE ONO ŠTO JE GODINAMA PROPUŠTENO

27.6.2006.Radovi prije roka, HAC iznimno zadovoljan